joi, 2 noiembrie 2017

Buchet autumnal

Acum cateva saptamani, juniorul nostru londonez ne-a facut o mare surpriza: a aparut fara sa ne anunte la ziua lui taica-su. Il asteptam acasa abia de Craciun si am fost socata cand l-am vazut in curte cu bratele pline de o tufanica imensa. Si mai mare mi-a fost socul cand am aflat ca nu pusese singur la cale toata tarasenia, ci cu frate-su mai mare! Omul venise vineri seara, il luase frate-su de la aeroport, dormise la el, iar a doua zi a aparut la noi, floare alba de cais! Ei, ziua lui Minitehnicus a trecut, ba chiar am serbat-o de doua ori, cu si fara purcelus la protap, juniorul s-a intors la Londra, iar in urma lui a ramas o superba tufanica ruginie care imi bucura ochii si inima.

6 comentarii:

  1. La multi ani sotului tau ! Ii doresc multa sanatate si tot ce-si doreste el sa se implineasca repede !
    Felicitari si copiilor vostri pentru surpriza frumoasa pe care v-au facut-o ! Tufanica este superba ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru urarile de bine, Mihaela! Sanatate si tie si numai bine!

      Ștergere
  2. Imi creste mie inima in piept cand ma gandesc la bucuria ta. Bravo, baietilor ! Multi ani inainte, sotului !
    Tufanica e enorma :) Poti sa tai linistita cateva ramurele pentru un buchet. N-o sa se vada nimic :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, a fost ceva neasteptat si frumos de tot. Pacat ca praslea a dorit sa stea cele cateva zile la casa noua a lui frate-su, nu la noi.

      Ștergere
  3. La multi ani domnului tau! Sa traiasca sanatos si sa va bucurati impreuna de voi si de copiii vostri!
    Iulia, mi-ai amintit de buchetul de flori - trandafiri - primit de la copil de ziua mea cam atunci, imediat dupa ce-a plecat. Desi i-am pus in apa, au tinut luni de zile neschimbati, erau atat de frumosi... asa si cu tufanelele voastre :) ba chiar , daca nu ingheata iarna afara, o sa le aveti multi ani de acum'nainte. Te imbratisez.Scuze ca nu am intrat la timp sa vad postarea :(

    RăspundețiȘtergere