joi, 11 august 2016

Scurta vacanta incarcata de istorie

Vara asta am reusit sa facem numai noi doi, singurei ca pe vremuri, un tur pe la niste cetati, inclusiv Sarmizegetusa Regia (+Ulpia). Recomand cu caldura si cea mai importanta biserica a romanilor: cea din Densus.
Ne doream de foarte mult timp vacanta asta si in sfarsit s-a intamplat! Am profitat de faptul ca suntem destul de aproape de Timisoara si ne-am dus si acolo. Nu fuseseram nici unul din noi. Pe drumul de intoarcere am zabovit si in Sibiu, dar acolo n-am mai facut poze, pentru ca nu e prima data cand vizitam orasul.
Frumos totul, un pic cam scurt, dar vara inca nu s-a terminat. Mai avem vreo doua chestii pe teava.
Cetatea Fagaras:
Castelul Corvinilor:
 Sarmizegetusa Regia:
Biserica de piatra din Densus:
 Timisoara:
 Cetatea Devei:
Am revenit cu forte proaspete. Aici, in Bucuresti, suntem tot singurei, intr-o luna de miere neasteptata, pentru ca juniorul mic e plecat la Londra ca sa-i umple pe englezi de softuri, iar cel mare a plecat azi la mare pe meleaguri straine...
Cand soarecii nu-s acasa, eu si cu Minitehnicus jucam pe masa.

6 comentarii:

  1. Petrecere frumoasa impreuna ! Pe o parte din obiective ne-am suprapus, doar ca noi am fost mai devreme, cand iarba la Sarmisegetuza inca era verde-verde :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si la noi era verde, verde, doar ca a iesit aiurea in poza. La Regia am fost vineri, 5 august. Chiar puteam sa ne intalnim pe undeva? Innebunesc la gandul ca aveam posibilitatea sa ne cunoastem si nu am facut-o!

      Ștergere
    2. Noi am fost la inceputul lui Iulie, mai precis in intervalul 5 - 7 Iulie. Densus, Prislop, Piatra Rosie si in final Sarmisegetuza Regia. O excursie scurta dar plina de frumusete. Am privit pozele tale si m-am simtit acolo :)
      Dar nu se stie niciodata, poate ne vedem in Grecia :)

      Ștergere
  2. Am inteles. La noi a fost : Fagaras-Hunedoara-Sarmizegetusa Regia-Prislop-Sarmizegetusa Ulpia Traiana-Densus-Timisoara-Deva-Sibiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine, bine, cu Dani nu te-ai suprapus, dar la Fagaras eram eu, cineva de la Iasi m-a gasit dupa poze :))
      Oricum, nu stiu poza ta de portret, puteai sa zici ca esti si Zana Zanelor care ne aduce liniste si pace :)

      Ștergere
  3. http://ideipentrucasa.ro/11-idei-practice-gradinarit-padocuri-din-lemn/?doing_wp_cron=1471695938.8199551105499267578125

    ceva ce tu deja aplici de cand te stiu.

    RăspundețiȘtergere